Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Support / AdsManager Support / renew ad - mettre des heures de renouvellement

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

AdsManager - End of life

It is with great regrets that we have chosen to end the developpement of Adsmanager and its other associated components.

AdsManager is born 10 years ago and, as of today, the number of new subscriptions and downloads have fallen and we cannot maintain the component anymore.

All active subscribers will be able to continue enjoying support until the end of their subscription.

The components will be free and no support will be provided anymore for the other users.

Notice

The forum is in read only mode.

renew ad - mettre des heures de renouvellement

More
7 years 7 months ago - 7 years 7 months ago #26638 by Blueeyes
renew ad, mettre des heures de renouvellement, ne commence pas à minuit

Je ne veux pas que ça commence minuit

il doit commencer à partir du moment où il clique pour renouveler, ou il faut du temps pour la diffusion d'une annonce

merci d'avance
Attachments:
Last edit: 7 years 7 months ago by Blueeyes.
More
7 years 7 months ago #26643 by loic
Bonjour,

Le renouvellement d'annonce est fait par les utilisateurs eux même ou pas l'admin ?
Si c'est par les utilisateur, alors c'est immédiat.
Si c'est par l'admin, il suffit de changer la date d'expiration.

Cordialement.
More
7 years 7 months ago #26648 by Blueeyes
Replied by Blueeyes on topic renew ad - mettre des heures de renouvellement
Bonjour

le renouvellement que j'ai fait côté utilisateur à la fois en tant qu'utilisateur administrateur ainsi qu'un autre utilisateur enregistré

juste quand j'appuie sur le bouton (renew ad)

l'heure de l'annonce commence à minuit

Je voudrais partir de (heure de renouvellement)

ou prend un temps origina du de la première publication l, lorsque l'annonce a été créée.

Merci Avance
More
7 years 7 months ago #26659 by loic
Bonjour,

Ok, je comprend mieux votre demande.

Dans le fichier 'administretos/components/com_adsmanager/models/content.php', ligne 724 :
$newdate = date("Y-m-d",$time);

Remplacez le code ci-dessus par :
$newdate = date("Y-m-d H:i:s",$time);

Veuillez noter que je n'ai pas testé cette solution.

Cordialement.
More
7 years 7 months ago #26673 by Blueeyes
Replied by Blueeyes on topic renew ad - mettre des heures de renouvellement
Bonjour

malheureusement, la date de l'annonce a toujours mis 00:00 heures n'a rien changé

Merci de voir comment le faire
More
7 years 7 months ago #26682 by loic
Bonjour,

Normalement, vu que c'est du custom code, je ne peux pas vous donner de solution, mais vu que ça me semble logique à moi aussi, je vais voir si je peux ajouter ça sur la version officielle :)

Je reviens vers vous avec la solution rapidement.

Cordialement.
Time to create page: 0.144 seconds