Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Support / Invoicing Support / Langue du Template (PDF) de la factrue

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

AdsManager - End of life

It is with great regrets that we have chosen to end the developpement of Adsmanager and its other associated components.

AdsManager is born 10 years ago and, as of today, the number of new subscriptions and downloads have fallen and we cannot maintain the component anymore.

All active subscribers will be able to continue enjoying support until the end of their subscription.

The components will be free and no support will be provided anymore for the other users.

Notice

The forum is in read only mode.

Langue du Template (PDF) de la factrue

More
10 years 9 months ago #5847 by nicolas
Bonjour,

Je me permets de poser la question de savoir ou se trouve le règlage qui mettrait la langue en français pour les factures. En effet, celles ci sont en anglais par défaut et lorsque en base de données je change la langue (manuellement) en fr-FR, le template se met immédiatement en Français (donc dans la langue que je souhaite), je ne vois pas le règlage adéquat Pouvez vous m'indiquez ou il se trouve, car la'action manuelle n'est pas possible.

Pouvez également m'indiquer comment retiré le symbole (€) dans l'export des factures.

Cordialement.
More
10 years 9 months ago #5849 by tompap
Replied by tompap on topic Langue du Template (PDF) de la factrue
Bonjour,

Dans chaque facture on peut choisir la langue du la facture.

Il n'y a pas de solution pour retirer le symbol dans l'export des factures. Il faut que l'on modifie un peu le code pour cela.
More
10 years 9 months ago #5862 by nicolas
Replied by nicolas on topic Langue du Template (PDF) de la factrue
Bonjour,

Merci pour votre réponse, y a t'il un moyen de les mettre en fr par défaut ?

Cordialement.
More
10 years 9 months ago #5864 by tompap
La langue par défault de votre admin n'est pas le français ?
More
10 years 9 months ago #5865 by nicolas
Replied by nicolas on topic Langue du Template (PDF) de la factrue
Si si tout est en fr, c'est pour ça, mais dans le select, il n'y a que l'anglais de dispo c'est bizard ( le select pour la langue quand on rentre dans une facture pour la langue)
More
10 years 9 months ago #5867 by tompap
Il faut que le francais soit aussi installé comme langue de contenu !
Time to create page: 0.128 seconds