Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Support / AdsManager Support / Click Ajouter aux favoris où va-t-il les mettre?

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

AdsManager - End of life

It is with great regrets that we have chosen to end the developpement of Adsmanager and its other associated components.

AdsManager is born 10 years ago and, as of today, the number of new subscriptions and downloads have fallen and we cannot maintain the component anymore.

All active subscribers will be able to continue enjoying support until the end of their subscription.

The components will be free and no support will be provided anymore for the other users.

Notice

The forum is in read only mode.

Click Ajouter aux favoris où va-t-il les mettre?

More
7 years 7 months ago - 7 years 7 months ago #26652 by Blueeyes
Bonjour

je click le bouton Ajouter aux favoris où va-t-il les mettre?

Je vois que dans l'application mobile est préféré, mais dans notre cas d'application mobile, nous ne l'utilisons pas.

peut-on faire pour que le bouton Ajouter aux favoris les met au favoris du navigateur?

ou comment puis-je créer un autre bouton. et cela Ajouter aux favoris le cache ?

merci d'avance.
Last edit: 7 years 7 months ago by Blueeyes.
More
7 years 7 months ago #26664 by loic
Bonjour,

L'ajout au favori lie est enregistré en base de donnée dans un table à cet effet.
Vous pouvez ensuite consulter les annonces en favori en utilisant le lien de menu AsdManager - Favorite.

Cette option n'agit pas sur le navigateur ou le cache.

Cordialement.
More
7 years 7 months ago - 7 years 7 months ago #26674 by Blueeyes
Bonjour

d'ailleurs, j'ai dû créer un bouton

avec le chemin AsdManager - Favorite.

et quand j'ai fait un clic j'ai trouvé les favoris, mais à l'origine ce bouton n'existe pas.

Merci
Last edit: 7 years 7 months ago by Blueeyes.
More
7 years 7 months ago #26683 by loic
Bonjour,

Il y a un lien de menu qui permet d’accéder à cette page.

Cordialement.
More
7 years 7 months ago #26693 by Blueeyes
nous avons pensé à désactiver les favoris, parce que les utilisateurs sont invités

Puis-je créer un bouton au lieu de cela?

Désactiver les favoris dans adsmanager

et je voudrais mettre mon bouton préféré qui l'ajoute aux favoris du navigateur si possible

merci d'avance
More
7 years 7 months ago #26702 by loic
Bonjour,

dans la configuration d'adsmanager, onglet 'Favori' vous pouvez désactiver toutes les fonctionnalités associées aux favoris.

Libre à vous par la suite de créer un module pour ajouter l'annonce aux favoris du navigateur.

cordialement.
Time to create page: 0.128 seconds