Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Public Forum / Main Forum / [RESOLVED] Paramétrage des images

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

AdsManager - End of life

It is with great regrets that we have chosen to end the developpement of Adsmanager and its other associated components.

AdsManager is born 10 years ago and, as of today, the number of new subscriptions and downloads have fallen and we cannot maintain the component anymore.

All active subscribers will be able to continue enjoying support until the end of their subscription.

The components will be free and no support will be provided anymore for the other users.

Notice

The forum is in read only mode.

× OLD Forum post could be checked here : forum.joomprod.com

[RESOLVED] Paramétrage des images

More
8 years 4 months ago - 8 years 4 months ago #22716 by ANY-WEB
[RESOLVED] Paramétrage des images was created by ANY-WEB
Bonjour et merci par avance de votre aide.

je suis l'heureux acquéreur de votre formule complète template + composant + modules + plugins...
J'ai configuré à 5 le nombre d'image possible comme vous pouvez le voir sur la capture jointe. Mais en-dessous du bouton d'image il y a la phrase nombre maximum de photo: 0/10.
Quoique je paramètre, il m'en ajoute toujours 5 !!
Une solution, merci.
Attachments:
Last edit: 8 years 4 months ago by loic.
More
8 years 4 months ago #22721 by ANY-WEB
Replied by ANY-WEB on topic Paramétrage des images
Je laisse la solution si cela peut servir à quelqu'un.
Je ne veux pas faire payer mes annonces et encore moins les photos.
J'avais paramétré 5 dans les réglages de l'adsmanager et aussi 5 dans le module Paidsystem (réglage accessible de l'accueil de l'admin directement en bas à gauche : PaisSystem option...)
Les deux paramètres se cumulaient !
More
8 years 4 months ago #22736 by loic
Replied by loic on topic Paramétrage des images
Bonjour,

Exact :), dans AdsManager, le nombre limite d'image correspond aux images gratuites.
Dans Paidsystem, ce même paramètre correspond aux images payantes.

Cordialement.
More
8 years 4 months ago #22741 by ANY-WEB
Une précision en complément ? Pour emplir le paramétrage Adsmanager option > Images > Taille max, j'ai renseigné en octet. Soit pour moi : 51200, qui limite normalement l'upload à 50 ko.
Visiblement cette rsetriction ne fonctionne pas, j'ai uploadé des images de 270 ou 63 Ko en test...
Si cela fonctionnait que se passe-t-il si on a dépassé la limite ?
More
8 years 4 months ago #22771 by loic
Replied by loic on topic Paramétrage des images
Bonjour,

Avez vous uploadé l'image uniquement dans la création de l'annonce ou avez vous sauvegardez l'annonce pour valider l'upload ?

Cordialement.
More
8 years 4 months ago #22783 by ANY-WEB
Les deux ! et les images sont bien retravaillé en dimension, mais l'interface accepte des poids supérieurs à la limtie autorisée...
Moderators: perry
Time to create page: 0.139 seconds