Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Support / AdsManager Support / NULL value dans la base de données ads frontend

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

AdsManager - End of life

It is with great regrets that we have chosen to end the developpement of Adsmanager and its other associated components.

AdsManager is born 10 years ago and, as of today, the number of new subscriptions and downloads have fallen and we cannot maintain the component anymore.

All active subscribers will be able to continue enjoying support until the end of their subscription.

The components will be free and no support will be provided anymore for the other users.

Notice

The forum is in read only mode.

NULL value dans la base de données ads frontend

More
7 years 6 months ago #26864 by Blueeyes
Bonjour

Comme il y a des problèmes dans la version originale, je n'ai demandé aucune garantie pour mes modifications.

J'ai toujours votre version originale sans aucune modification ayant des problèmes,
grâce à ma curiosité d'explorer le code et de vous faire connaître les problèmes, nous avons réussi à résoudre vos propres problèmes et bugs différents pour votre produit (par exemple, des réductions incorrect dans la facture et bien d'autres choses)

Je me demandais ici les points où la variable nulle était placée dans le code dans les tablettes respectives.

Merci toujours pour l'aide qui a été donnée jusqu'ici

merci d'avance

Cordialement.
More
7 years 6 months ago #26865 by loic
Bonjour,

Je vous remercie pour les idées et les rapports de bugs, et je vous répondrai toujours pour ce genre de question.

Néanmoins, la question actuellement me semble un peu hors sujet pour du support.
Les options sont remplis au moment de la sauvegarde de l'annonce par l'utilisateur sur le frontend, les fonctions en rapport sont toutes dans le fichier api.paidsystem.php, une recherche de mot clé comme highlight ou featured devrait vous aider à trouver la bonne ligne de code.

Cordialement.
Time to create page: 1.721 seconds